Pracovní pozice: Support Desk Officer pro misi na Ukrajině a procurement officer pro misi v Gruzii
Náplň práce:
- Administrativní podpora misí z centrály v Praze, konkrétně na Ukrajině a v Grúzii: logistická podpora, vyřizování víz, administrativní dohled, správa a archivaci dokumentů a vzhledem k rychlému růstu ukrajinské mise i hledání řešení pro nespočet nových či nestandardních situací.
- Několikatýdenní výjezdy na Ukrajinu za účelem podpořit logistiku a finanční oddělení s cílem doručit tréninky na interní procesy a systémy a různé softskills pro místní zaměstnance.
- Denní komunikace napříč všemi odděleními (programy a projekty, HR, finance, logistika, bezpečnost, atd.)
- Řešení problémů, vyhledávání/zjišťování informací a správných postupů a celkově odlehčovat kolegům na misi od administrativních komplikací.
- Gruzinská mise: poskytování prvotní zpětné vazby a kontroly tendrové dokumentace při větších nákupech materiálu, kontakt především s procurement officerem.